close

 

 

噢不,我現在完全就是處於興奮到不行啊 囧!!!

 

 

 

 

誰能和我說為什麼T-ara為什麼會那麼幸福啊 (QAQ)?

Hello Baby第三季的小孩子竟然是 Moon家三兄弟!!!!!!!!!!!!!!!!

這讓我完全就是又驚又喜又想哭

 

好久不見噢梅森♥

好想快快見到你們噢寶貝寶貝呀!!!

 

第一集將在11月16日的 12:10AM 韓國首播 (韓國時間)

 

喜歡梅森的快快去追吧

還不知道梅森魅力的快快去發現他的可愛吧 XD

還有他就是演過 " 寶貝與我 (點我)" 的那個超級可愛的嬰兒噢

 

噢不我現在好期待16號到來噢♥♥♥

 

然後我好愛倪安東的聲音我的媽啊

誰能告訴我為什麼他的嗓音那麼好聽啊...

真的好喜歡他那首 " Sorry That I Loved You "

真的是唱進心裡深處,我和媽咪兩個人快因為他這首歌瘋了 囧

頻頻的不斷說怎麼會唱的那麼感動啊

話說英文歌詞是倪安東寫的,中文是陶晶瑩翻的噢♥

For all of the time that I tried for your smile
曾經我總是試著討妳歡心
For making you think that I was worth the while
好讓妳認為我就是真命天子
So you love love love love would be mine
那麼我就能贏得妳的愛
For sending you flowers and holding your hand
送妳鮮花牽妳的手
That no one was there to take a stand
沒有人阻止我們
But the love love love made us blind
但是愛情終究讓我們盲目
And I'm so sorry that I hurt you
對不起我傷害了妳
Sorry that I fell through
對不起我搞砸了
Sorry I was falling in love with you
對不起我愛上了妳
I'm sorry that it came true
很抱歉它發生了
but sorry doesn't turn back time
但道歉也不能讓時光倒流
For all that I have done to you
所有我對妳做的事
I wish that I could make it right
我希望可以補償
So sorry that I loved you
對不起我曾經那樣愛妳
Sorry that I needed you
對不起我曾經那麼地需要妳
Sorry that I held you tight
對不起我曾緊緊擁著妳
And I'm so sorry for.....
而且我還要道歉的是
Making you love me and saying goodbye
讓妳愛上我卻必須說再見
For being the one that taught you how to cry
還有我居然教會了妳什麼是哭泣
It was love love love and it passed us by
愛情真的來過 但它又悄悄溜走
For giving you everything that you dreamed
很抱歉我曾給妳夢想的一切
For taking it back when I fled the scene
卻又在我逃避後全部拿走
Sorry love, for wasting your time
抱歉 我的愛 因為我浪費了妳的青春
And I'm so sorry that I hurt you
對不起我傷害了妳
Sorry that I fell through
對不起我搞砸了
Sorry I was falling in love with you
對不起我愛上了妳
I'm sorry that it came true
很抱歉它發生了
but sorry doesn't turn back time
但道歉也不能讓時光倒流
For all that I have done to you
所有我對妳做的事
I wish that I could make it right
我希望可以補償
So sorry that I loved you
對不起我曾經那樣愛妳
Sorry that I needed you
對不起我曾經那麼地需要妳
Sorry that I held you tight
對不起我曾緊緊擁著妳
An apology now after all of this time
經過了這麼久
Won't make any difference tonight
一句抱歉並不能改變什麼
But I'm hoping I'm sorry will open your mind
但我真心希望這句抱歉能打開妳的心房
To love love love love in your life
好讓妳在未來還能繼續去愛

 

 

嗯嗯,是否也有感動到,天啊我空白好久了

終於打出一篇短短的網誌

 

梅森我等你出現在16號的電視上 :-D

arrow
arrow
    全站熱搜

    ddy94ru04 發表在 痞客邦 留言(2) 人氣()